Klantervaringen

Wat levert een training op, hoe wordt de training en onze samenwerking ervaren.

Wanneer weet je of een training het gewenste resultaat oplevert?

Als klant wil je weten wat je in huis haalt en dat begrijpen wij heel goed. Om die reden laten wij onze klanten aan het woord over hoe zij onze trainingen hebben ervaren en of ze hun doelstelling en het beoogde resultaat hebben behaald. Hieronder lees je wat klanten bijzonder vinden aan onze trainingen en begeleiding en wat de meerwaarde is voor het team of de organisatie.

Hotelketen Apollo & Leonardo Hotels - Benelux

'Een fijne partnerschip met twee inspirerende dames!'

De dames van 3D Talent verzorgen al een aantal jaar diverse trainingen binnen onze hotelketen. Hun energie en het enthousiasme wordt erg gewaardeerd tijdens de trainingen en zij zijn goed en deskundig in wat zij doen. Zij ontwikkelen met regelmaat nieuwe trainingen die aansluiten op onze behoefte en zorgen dat de kennis en het gedachtegoed van hun methodes zo intern worden geborgd. Ingeborg en Daniëlle blijven proactief in contact en we hebben hierdoor een fijne en warme relatie opgebouwd. Door hun eigen achtergrond voelen zij goed aan wat er leeft op de werkvloer en spelen zij goed in op praktijksituaties. Een fijne partnerschip met twee inspirerende dames!”
Esther Visser - HR Director Apollo & Leonardo Hotels

Inspirerend

Deskundig

Proactief

Partnerschip

Sodexo - Wereldwijde facilitaire dienstverlener in Rotterdam

'Zij weten iedereen te raken en een veilige sfeer te creëren'

'Bij de implementatie van onze strategie wilden we ook werken aan onze nieuwe cultuur met de volgende 4 competenties: ondernemerschap, verantwoordelijk, flexibiliteit en positieve energie. Bij die verandering hadden we onze high potentials hard nodig. Om hen die we graag willen behouden kansen te bieden en in hen te investeren zijn we op zoek gegaan naar een bureau die deze groep kon begeleiden. We hebben heel bewust voor 3D Talent gekozen, omdat zij goed op elkaar zijn ingespeeld en zij met de MapsTell methode (DISC) werken. We hebben eerst een pilot met de directie gedaan, wat ons als team ook mooie inzichten gaf. Ik denk dat het heel mooi is dat 3D Talent in zo'n programma met iedere module flexibel weet aan te sluiten bij de behoefte van de groep. Zij weten iedereen te raken en een veilige sfeer te creëren tijdens de sessies. Inmiddels hebben Ingeborg en Daniëlle twee programma's begeleid en het merendeel van de groep is doorgegroeid naar een volgende stap. Een mooi resultaat voor de organisatie en voor de mensen zelf!''
Pieter Versteeg - CHRO Sodexo Nederland

Leiderschapsprogramma

Leiderschap

Samenwerking

Flexibel

Julius Clinical - Clinical Research Organization in Zeist

'Onboarding en teamontwikkeling, iedereen spreekt nu dezelfde taal!'

‘Wij zijn in 2021 gestart met de samenwerking met 3D Talent en specifiek met de wereld van verschil. We hebben deze aanpak als onderlegger gebruikt voor onze softskill catalogus in ons trainingsaanbod voor onze medewerkers. Al onze employees volgen de starttraining in hun onboardingsprogramma, waardoor iedereen in het bedrijf dezelfde taal spreekt. De kracht van de wereld van verschil ligt in de nuance die gebruikt wordt. Door het model van de wereld van verschil te gebruiken worden de inzichten en leer effect van onze medewerkers vergroot bij het communiceren, samenwerken en leidinggeven.’
Merel Schoonmade - CPO Julius Clinical

Onboarding

MapsTell

Effectief communiceren

Samenwerken

706 Seating Group - Meubelgroothandel in Zwaag

'Een aanrader voor ieder bedrijf die met groeipijn te maken krijgt!'

'Ons bedrijf groeide en daarmee nam de verantwoordelijkheid toe evenals het aantal mensen wat bij ons werkt. Het ‘wijzen’ naar elkaar was helaas een vervelende bijkomstigheid. Tijdens mijn zoektocht naar een oplossing kwam ik in gesprek met 3D Talent en vond ik ‘De Wereld van Verschil’. Wat een eye-opener en wat een rust ontstond er toen we met MapsTell aan de slag gingen. Ingeborg en Danielle hebben iedereen binnen 706 meegenomen om hun eigen ontwikkelingsreis te maken, vooral om meer begrip voor elkaar te krijgen. In meerdere sessies ging iedereen met elkaar aan de slag, werd er geleerd, gelachen en geoefend in de Wereld van Verschil. Een aanrader voor ieder bedrijf die met groeipijn te maken krijgt'.
Esther Herber - Schatbewaarder & Shareholder 706 Seating Group

PersonalMapping

Begrip

Bewustwording

Communicatie- en gedragsstijlen

Leonardo Hotel Breda City - Breda

'Stukje herkenning van patronen die doorbroken moeten worden'

"Ik werk al jaren met veel plezier samen met 3D Talent en ik ben echt een ambassadeur van hun werkwijze. De dames hebben veel positieve energie en zijn deskundig in wat zij doen. Als ik tips en advies nodig heb zijn zij altijd welwillend om met mij mee te denken. De trainingen zijn heel interactief en mijn MT is altijd enthousiast en gedreven om de aangeboden handvatten in de praktijk te brengen. Het heeft ons meer begrip gebracht en een stukje herkenning van patronen welke doorbroken moeten worden om tot een beter resultaat te komen"
Priscilla Jackson - General Manager Leonardo Hotel Breda

Begrip

Interactief

Deskundig

Patronen doorbreken